Zöldségek csirkével

A ,,mit főzzek ma kérdés " úgy gondolom minden háziasszony életében előfordul időnként (Nálam napi rendszerességgel) . Időnként a férjem hü...t kap tőlem, vagyis ettől a kérdésemtől. Erre Ő szinte mindig ugyan azt válaszolja. Bab gulyást, gulyást.  Sokáig a lencse főzelék volt a menő, azt most már megunta.  :)
Szóval már fel sem merem tenni neki ezt a kérést,mert a válasza egyértelmű... :)
Így magam döntök, hogy mi legyen az aktuális napi ebéd.
Ezt sikerül tegnap összehoznom:

 Hozzávalók:
Répa, Brokkoli, karfiol, cukkini, paprika (Mennyiséget nem írok)
Csirkemell filé 2 db
2 db tejföl vagy joghurt (Én joghurtot használok)
2 gerezd fokhagyma
1 tojás
só,bors, kakukkfű, oregáno,
A tetejére sajt , szerecsen dió.

Elkészítés módja:
A zöldségeket megfőztem sós, vegetás vízben. Majd leszűrtem.
A csirkemelleket feldaraboltam, ki klopfoltam és natúron megsütöttem serpenyőben. Apró kockákra daraboltam.

A tojást felvertem, a fokhagymákat összezúztam és beletettem a joghurtba.

A zöldségeket és a csirke mellet összekevertem, fűszereztem és tepsibe tettem,de csak a felét. Meglocsoltam a joghurtos szósszal és rátettem a maradék zöldséges egyveleget is. A tetejét újra szósszal locsoltam meg és reszeltem rá sajtot és szerecsen diót.
Forró sütőben megsütöttem.







Megjegyzések

Kósa Márta üzenete…

Kukucskálj be hozzám:
http://partfal.blogspot.hu/2013/05/best-blog.html
j üzenete…
Szia ! Időnként be nézek hozzád is :)

Népszerű bejegyzések